|
Post by Winzirn on Sept 8, 2014 21:03:58 GMT
Hej alle.. Det blev alligevel en anden dansk klan jeg havnede i.. Danish Army... På gensyn..
|
|
|
Post by miloxus on Sept 9, 2014 14:48:48 GMT
Spændende, glæder os at høre fra dig løbende vi vil jo have det hele med
|
|
|
Post by lisamygind on Sept 9, 2014 17:23:40 GMT
Hej alle.. Det blev alligevel en anden dansk klan jeg havnede i.. Danish Army... På gensyn.. Dejligt Win... Vi kigger lidt med på sidelinien :-) Og glæder os til du kommer tilbage :-) :-)
|
|
|
Post by Winzirn on Sept 10, 2014 13:51:50 GMT
Vi har CW i aften kl 22, og jeg er nr 38 ud af 40.. Så lidt noget andet end jeg er vant til.. og tvivler på at jeg overhovedet kan ta nogen af dem.. men min klan siger at de er nemme... her propper de det samme i alle cw... Witch, wiz og resten buer.. og wiz og buer er self lv 6... De er meget prof med det hele, og alle hjælper alle... her er det ikke unormalt at donere over 3-5000 på en sæson... Jeg kom endelig op i krystal... og fik mine gems..
|
|
|
Post by miloxus on Sept 10, 2014 16:02:16 GMT
bliver spændende at høre hvordan din CW kommer til at gå Du må endelig komme med fif og ligende.... plus der er vel ting vi kan så småt lave om inden du kommer tilbage , men glæder mig til at høre hvordan det forløber sig der over
|
|
|
Post by Winzirn on Sept 10, 2014 21:16:43 GMT
Noget af det der lige falder i øjnene er at vi skal blive meget bedre til at req og donere! Det gør de hele tiden her, og det hjælper en del! De bruger hinanden meget mere end vi gør...
Og her halvvejs i CW har ALLE fået stjerner... De har nogen taktikker de har brugt og finpudset, så de ved hvad de kan og hvad deres begrænsninger er - og de diskutere hvordan man burde angribe de forskellige.. meget mere kommunikation...
|
|
|
Post by lisamygind on Sept 11, 2014 19:46:54 GMT
Dejligt at høre fra dig winman❤️... Og fede tips du allerede har luret... Vi viderebringer det straks til klanen.. ?:-) Vi prøve atter en gang at lokke folk til at komme herind i forum... Vi snakkes?
|
|